Junior Software Developer

Responsabilități

Integrisoft este o companie cu capital privat, 100% romanesc, înființată in 1999, activând in domeniul dezvoltării și implementării de soluții software pentru companiile mici si mijlocii si pentru administratia publica. Compania noastra se afla in Bucuresti si numara 60 de angajati.
Detinem o pozitie de lider de piata pe segmenul asministratiei publice cu AvanTax – o aplicatie de taxe si impozite locale. Suntem de asemenea membu fondator al Smart Alliance – un cluster dedicat crearii si implementarii de soluții inovative de business end-to-end pentru sectoare cheie ale economiei românești și pentru domeniile de top ale economiei mondiale.

Stagiul de practica este recomandat pentru studentii la:

  • Facultatea Matematică și Informatică
  • Automatică și Calculatoare/ Electronică
  • Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei
  • Cibernetică – ciclul de licență an terminal sau master (anul 1 / anul 2).

Se ofera stagiu de practica platit cu posibilitatea angajarii si daca e nevoie – plata chiriei cazarii in Bucuresti.

Conditii minime participare stagiu:

  • Cunoștințe de lucru (nivel mediu) cu sisteme de operare (Windows, Linux / Unix)
  • Cunoștințe de lucru (nivel mediu) cu baze de date relaționale (Oracle /SQL Server/ MySql)
  • Cunostinte OOP(nivel mediu)
  • Cunoștințe de lucru (nivel mediu / avansat) cu Microsoft Office
  • Cunoașterea limbii engleze (nivel mediu / avansat)
  • Tehnologii utilizate in cadrul Integrisoft – Microsoft: .NET, MVC, WEBAPI, HTML5

Cunoștințe care constituie un avantaj:

  • experienta web applications
  • cunostinte customer care / relatii cu clientii;
  • cunostinte, experienta de lucru cu ticketing tools, CRM

Cunostinte ce vor fi dobandite:

  • Cunostinte avansate de T-SQL, Reporting Services, C#, .Net Framework
  • Structuri si fluxuri de viata ale produselor software integrate
  • Structuri si proceduri organizationale (atat din departamentul Suport Tehnic cat si la nivel de business)
  • Proceduri detaliate de lucru cu clientii (tipologii de clienti, analize complexe de incidente, tipologii complexe si definire prioritati per incidente, KPI pe procesele de suport tehnic, asimilare a tool-urilor de lucru din suport tehnic)
  • Dezvoltarea capacitatilor de organizare, estimare si planificare, a celor de analiza
  • Dezvoltarea capacitatilor de a previziona cerintele, oportunitatile si posibilele riscuri precum si consecintele acestora

Activitati desfasurate in timpul stagiului:

  • Realizarea de mini-aplicatii web utilizand T-SQL, .Net Framework 2.0, C# 3.0, Reporting Services, lucrul cu un framework generalizat(Avantis) dezvoltat peste .NET
  • Training si taskuri in relatia cu clientul (insite)
  • Preluare si gestionare incidente tehnice
  • Training si taskuri de operare in sistemele de date
  • Training si taskuri de delegare si comunicare interna
  • Training si taskuri organizatorice si de optimizare a serviciilor

Ajută-ne să ducem acest anunț la mai mulți studenți.